What you are,

PRecis kommit in från en härlig dag i solan. Började steka redan vid 10 och kom in nu. Har spelat badminton, läst årsboken, målat graffiti med kritor vid vår trappa. JA, som sagt en härlig dag i sollen! Visst dagen är inte slut ännu, men jag är. Jag ska vila mig nu tills Ester kommer hit och ska test sminka/frisera mig inför balen. Sedan bär det av mot Alexandra skulle jag tro, och där blir det förfest och sen Dubbeldans.

För övrigt så har jag sedan länge bestämt vilken låt som ska spelas på min begravning. Eller vilka låter som ska spelas upp. Josh Groban - Remember och Guns'n'Roses - Sweet child o'mine. Jag vet, jag vet " faan du är ung du ska inte dö än". Whatever, det är bra att vara på dne säkra sidan, så att allting blir rätt. Annars ska jag komma tillbaks från andra sidan och spöka! :D

Ska dra mig nu, göra ngt annat. Orkar inte sitta här känner jag.

Puss på Er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0