You can't forget it,

Nyvaken, ska börja göra mig iordning inför skolan samt hoppas på att dagen går över fort.
Idag är redovisningen, lilla jag är lite nervös, fast det borde jag inte vara. Jag gör det större än vad det egentligen är.
Men men, ska ska gå bra! Ingenting annat sker idag, funderar på om jag ska träna. Men jag tror jag skippar det, för
snart är det NP i Ma C. Och jag är värdelös i det så jag borde börja plugga till det. JO, man kan visst plugga till matte prov!
Ett album jag verkligen rekomenderar är Demi Lovato - Don't forget. Skivan är faktiskt överraskande bra. sitter och lyssnar på den nu och just nu spelas the middle min favorit! MEn jag borde dra nu, det kommer mer sen.


Dagens låt: Dirty Dancing - New kids on the block

Skytten 23/11-21/12

Tisdagen börjar inte så bra men en oväntat vänlig gest får dig på bättre humör. Kvällen blir rolig.
hmm.. kul.

Puss på Er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0