Drag me to hell,

Naevars, titeln är inte relevant alls. Jag är lycklig just nu men fruktansvärt skoltrött.
Men nästa vecka ska jag bli en duktig flicka och plugga ordentligt. Ska försöka
 att bli klar med så mycket som möjligt innan jullovet. Jag flyger hem den 18 december.
Det ska bli så SKÖÖNT! Jag saknar mitt familjeliv jätte mycket och jag ska krama dem så mycket
saknar vännerna också, men jag kommer nog främst spendera tid med familjen,eftersom att
de inte har samma möjlighet att komma ner som vännerna har. Men Pappa o de var här i fredags
med lite grejer till min nya lägenhet, och en del av tjejerna kommer ner nu i helgen. Ska bli jätte
roligt att få ner er! Saknat er så :)

Men nu kom Tobias hit så ska vara lite social :)

pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0