God morgon,

Så länge internet är mottagligt på den här datorn ska jag uppdatera bloggen
på en regelbunden basis. JA nu är det morgon och om ca 20 minuter ska jag
möta Amanda för att dra till skolan och lyssna på Göran Burenhult. Ni förstår
för våra lärare är Burenhult en gud eftersom att vi använder hans böcker som
kurslitteratur plus att hans böcker är huvudböckerna. Jag gillade inte hans sätt
att skriva tidigare men nu när jag träffat honom så tror jag att jag ändrar mig eftersom
att han är en jätte bra föreläsare. Nu har jag lite mer bakgrund till min författare
vilket gör det hela mycket roligare!
 Men nu ska jag dra mig från frukost bordet och ta och göra mig iordning inför
dagen. Jag lämgtar så innerligt efter att få sova igen!

Puss och hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0