Guys it's over,

Jag var och såg New Moon nyss. Och jag gillade den faktiskt eftersom jag (nästan) läst ut den boken så försökte jag bortse från det och Bella. Och då var den väldigt bra. MEn jag har kommit fram till ett dilemma. Mitt ideal för än är helt sinnes sjukt just nu. Mina krav är skyhöga! Jag kommer vara den som slutar ensam med mina katter. Det finns inte en kille som lever upp till det jag vill ha, och om han finns så finns han inte i den här världen. Jag har länge vetat att jag är kräsen, men nu vet jag hur kräsen jag är och det här fungerar bara inte. Jag ska försök sluta läsa och se film för mina vägen blir allt smalare. Jag vill vara hoppfull men det är inte lätt, haha! Inte i den här tråkiga världen.

Jag ska dyka mig igenom alla myter och hitta sanning i dem och där ska jag finna en portal som leder till en värld där det "normala" inte existerar för det är så fruktansvärt tråkigt! Skratta så mycket ni vill men jag är DONE! Nu blir det till att studera hårt så jag kan nå mina mål för mig själv i alla fall. Och btw jag fyller år på fredag... :)

Puss och Godnatt!



( bilden ägs ej av mig )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0