Invited me,

Min helg var underbar. Några av våra älskae tjejer kom ju hit!
Alexandra och Evelina saknades men de hade ju sina anledningar.
Det var jätte roligt att ha tjejerna här, det kändes iofs som att vi var
i finspång men det var vi ju icke...
Första dagen kom de ju så sent så vi hann inte göra så mycket. Men
lördagen var helt full bokad. Det började med frukost med Ida och Josefin
( mikaela sov hos amanda) det kändes precis som old times. Sen begav
vi oss ned till biblioteket och skolan för en liten guidad tur. Sen skulle vi
ha käkat på China men de hade ine öppnat ännu så vi drog vidare till kafé ringuvan
och mös där ett tag för att sedan dra till China och käka lite underbar mat.
Efter det var vi fruktansvärt mätta och drog oss hemåt för att göra oss iordning
 för kvällen som komma skulle.  Sen drog förfesten igång med våra guys.
Vi på volontär har ju införskaffat oss en massa sällskaps spel att förfesta med.
Det gör det hela mycket roligare!
Jag och Ida var obesegrade på twister och efter twister blev det kropp mot kropp som
gick mindre bra för min del. I alla fall andra ronden ;). Efter allt gamande blev det
dags att dra ner till Rindi och där hade vi jätte roligt. Vi var på dansgolvet
största delen av kvällen/natten och mycket saker hände. Men ingenting negativt
enligt mig. förutom att jag blev väldigt trött mot slutet. Istället för efterfest blev det natt mat
 på Mcdonalds och det har vi film bevis på. Det är så roligt att se hur fulla personer beter sig
( jag var ej en av de onyktra den kvällen). Efter det fick vi oss en väl förtjänad sömn.

Söndagen spenderades hemma hos mig med sällskaps spel och prat :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0