Mmm whatcha say,

PRecis hemkommen från skolan. Har träffat projekt gruppen och lags upp
en tidsplan blad annat. Sen träffade jga amanda och vinkade farväl till robin också. Amanda
och jag passade på att dra runt till alla affärer som man sagt " dit ska vi gå någon gång" men
aldrig har gjort det. Och det var det värt hittade en massa köpvärda saker. Många tänkbara
julklappar faktiskt.

Ikväll blir det nog att ta det lungt. Jag orkar inte mer fest, det har bivit så fruktansvärt
tråkigt och enformigt. Men kommer självklart fira stort på min födelsedag :)
Nu ska jag plugga lite eftersom att the bitch gett oss över 700 sidor att läsa. HATAR....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0