Ny lägenhet,

JA då har man tagit det där stora steget. Jag har flyttat in i en egen lägenhet.
Det är ganska tomt och det ekar, men det känns riktigt skönt att ha tagit det steget!
Min pappa kommer ner på fredag med tre av mina bröder och fästmön Jenny, har saknat
dem jätte mycket så kommer nog att krama om dem väldigt länge när jag ser dem.
De kommer bara stanna här i en natt men det är en natt bättre än ingen alls.

Jag vet att jag inte uppdaterar så mycket, men jag har inget internet för tillfället,
och är på jakt efter en ny dator. OCH så pluggar jag på högskolan dvs mycket plugg.
Det var _Halloween fest i lördags vilket gick väldigt snett för mig i slutet. Kommer inte
att dricka alkohol på ett bra tag, och det löftet ska jag hålla!

Men ska dra till min lägenhet nu ( sitter hos Amanda) , puss och ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0