I know you suffered,

Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har med min grupp 6 kollat
på bilar. Vi undesökte nämligen om matriell kultur har något med status
att göra, och det har det ju. Vi skulle kolla hur det såg ut
på parkeringen vid österport omdet var "high class" eller så.
Och vi kom fram till att det var medel klass, det var många mellan nya
bilar och måga familjebilar osv. Den här dagen har varit otroligt rolig
faktiskt har lärt känna lite mer folk i klassen nu, och det känns underbart.
Vi har liksom en klass på 50 pers så det tar ju självklart tid, men det
ska göras. Det blev lite diskussioner om hurvida vi arkeologer
kommer att utmärka oss som en grupp det tredje året eller inte,
eftersom att människan har en tendens att härma varandra och speciellt
när man tillhär samma grupp. Så vad tror du Amanda kommer vi att se ut
som arkeologer år 3? :)

Nu börjar Gossip Girl och jag och Amanda ska se på det som vanligt ( redan sett
säsonge men whatever). Sen ska jag laga pytt i panna IGEN! :D

Puss och kram på er!



Kommentarer
Alexandra

jag saknar ihjäl er!

2009-11-02 @ 23:56:45
URL: http://leexdelight.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0