In the city,

Ja då sitter man här och pluggarigen. Eller just nu
är sker inte så mycket plugg, utan mest jakt på ny
och bra musik! Både Amanda och jag har haft action
fyllda drömmar inatt. Jag drömde (igen) att jag var
Lara Croft och jag körde samma bana som jag gjort
5 gånger tidigare! Vad det betyder?  Jag vet inte
men förmodligen kommer någonting stort hända igen.
Idag rignde Britt mig och berättade att hon fått in killens
kontrakt och skickat mitt till mig,
Jag har alltså en lägehet på älskade gatan Volontär snart!
Kommer bli skönt att få ett eget ställe och pynta det som jag
vill ha det, det är inget fel att bo med Amanda men jag älskar
ju färg och Amanda älskar vitt ;)

Patrik och Stekberg kommer att vakna med ångest idag, och
det hoppas jag verkligen. De drack igår och kom till oss
och fick för sig att de skulle färga håret rött. Och jag sa klart
och tydligt att det kommer se ut som skit, men de lyssnade inte
på mig och nu kommer de att gå lida för det! Grabbar, ni måste lyssna
när en smart tjej ger er tips säger jag bara!
Men ska skriva arbete nu och lyssna på Kevin Rudolf skiva, riktigt bra.

Puss och kram på Er!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0