All along the watchtower,

Sitter och lyssnar på gamla hederliga Jimi Hendrix, som hade samma födelsedag som mig för övrigt. Älskar hans musik, gitarren och allt! Beroende framkallande är vad det är.
Precis kommit hem från Robin, men innan dess lagade jag mat till mig och Amanda och var i skolan och träffade min grupp. Jag tog över befälet lite idag, men kände att någon var tvungen att ta tag i det.

Skrev ju som sagt en text om "Rationelitet" igår. OCh det gick jätte bra, lie luddigt kanske. Men hela ämnen skriker ju förvirring så varför kan inte min text vara det? haha, naevars men det finns många olika viklar att se på det och därför blir det så. För övrigt åker jag till Finspång nästa vecka på Tisdag. Amanda ska också med, lika bra att passa på när vi har en lång ledighet känner jag. Annars måste man stressa så mycket. Och jag vill ta vara på tiden jag får när jag väl är hemma. Saknar allihop otroligt mycket, ska bli skönt att få pussa och krama på er allihop igen!
 Ikväll blir det bio med gänget. Vi ska se Inglorious Bastards. OCh därför blir det väl en liten mini recension i framtida inlägg. Men nu ska jag opponera texter,  see ya babes!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0