Bad girl,

Bad girl ja. För idag är det skurk tema på Rindi och jag och Amanda är jätte taggade!
Snart ska vi träffa våra andra tjejer Julia och Karro och sen kan festandet börja. Vi vet inte riktigt vad vi ska klä ut oss till men jag har ett par idéer som till exempel Xenia från Bond, Evil Lara Croft eller så ska vi vara enn gäng maffia tjejer och så får Julia ta över boss rollen eftersom att hon passar haha ;)



Något annat att tänka på: Idag har jag varit duktig för jag har pluggat. Och jag ska plugga imorgon och på söndag också. Mycket att göra eftersom att jag kom ner så sent!

Men ska sova en sväng nu eller något och sen dra ner till en secong hand butik och shoppa lite.

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0