Boys will be boys,

Ja, juste jag skulle ju berätta om kvällen. Den blev riktigt lyckad. Det började med att Amanda och jag blev klara allt för tidigt. Så vi väntade ett tag på grabbarna, sedan gick vi ner till Robin där alla väntade och de hade redan börjat spela ( de började ca 10 på förmiddagen tydligen). Men Amanda och jag behövde inte jobba hårt för att komma ifatt, vi är trots allt tjejer. Alla var där och vi hade tequila race och you name it. Men killarnas plan att supa ner mig fungerade inte riktigt eftersom att jag är smartare än dem. Det blev helt tvärtom. De blev fruktansvärt packade inna vi ens hunnit dra ner till Rinid. Väl nere på Rindi var det ännu roligare vi dansade hela kvällen. Även om Jacke gjorde drog med mig i hans fall så att jag ramlade med huvudet mot bortkanten ( största bucklan på bakhuvudet nu). Men kvällen var helt perfekt som vi hade tänkt oss!


En grupp ni MÅSTE kolla in är  " The Dolly Rockers" en grupp tjejer i babydoll klänningar som gör kaxig musik. Min favorit låt är "Boys will be boys" som går nonstop i mina hörlurar nu medans jag skriver en uppsats om begreppet " Rationalitet". Jag känner mig inte ett dugg inspirerad till att skriva, så har ni tips. GIVE ME! Jag börjar inte skolan förns vid 15.oo, så tid har jag ju. Uppsatsen ska vara inlämnad kl 0900 på torsdag
Gotta write, CIAO!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0