Dream on,

Ja, då är man tillbaks i Finspång igen. Vet inte riktigt vad jag kände
när jag såg byn igen. Ska bli skönt att få träffa nära och kära men
inte mer, jag är klar med Finspång. Kom hit ungefär vid 23.oo och
nu sitter jag med min "nya" dator och imorgon hade jag tänkte att
gå upp tidigt för att gå med Linus och Emil till skolan, vill ha lite tid med dem.
Sen , eftersom att ingen är hemma, hade jag tänk att dra ner till centrum för att
ta ut pengar till Jonathan för att sedan dra hem till mor igen för att laga
mat eller något. Kanske lira lite PS3 ( som jag SAKNAT). Ska ta
med mig gamla hederliga Xbox ner hem till Visby sen igen, har
satt igång på allvar med lägenhets letandet nu och jag
ska hitta en också. Känner att det behövs och både jag och
amanda tycker om att bo tsm men platsen är liten och hon gillar att vara
ensam och jag känner mig bara i vägen då eftersom att jag är en person
som kräver myckey socialt umgänge. Jag gillar inte att vara ensam vilket förmodligen
beror på att jag kommer från en stor familj. Men nu ska jag ta och sova lite
måste orka upp till grabbarna imorgon!
Puss och Godnatt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0