I'm finally free,

Igår var sjukt lyckat. Men jag bland mina vänner är jag känd att få en viss
känsla i magen innan vi ska ut, men detta sker bara ibland. Och denna gång hade jag
det. Och nej det slår aldrig fel. Känslan säger mig att något tråkigt/dåligt kommer
att ske underkvällen. Förra gångne blev jag utskälld och igår var det så
att vår kära Robin slog i huvudet och började blöda. Men sådan tur var att
han inte behövde åka till sjukhuset för att såren var inte djupt på något sätt,
och han sade att han hade haft hjärnskakning förut och detta kändes då inte som en.
Kvällen blev bra i alla fall, för Robin var snabbt uppe på benen igen. Men ingen
mer dricka för hans del under kvällen. Vi var ju tvunga att hämta hans boys från Sthlm också,
trevliga och fulla grabbar var det i alla fall.

Just nu sitter jag här och skriver medans Amanda har somnat i sin säng, vi ska strax dra ner till
Robin och förfesta för ikväll är det Rindi som gäller och vi tänkte slå på stort idag. Hoppas att
det blir roligt i alla fall, vilket det kommer bli med tanke på dem vi festar med! Imorgon
kommer Patrik hem, visst han har bara varit borta i en och en halv dag, men när
inte Patrik är med oss och festar blir det tomt. Vilket han nu vet om, men vi festar för din
skull cooling. Jag ska väl ta och väcka Amanda tänkte jag nu. Inga bilder från gårdagen dock , kameran
lämnar vi hemma eftersom att den kostar pengar och jag inte orkar ta ansvar för den är inte min
(den är amandas).

Jajja nu skicka Stekis sms nu är det dags att dra ner ( en trappa). Puss på Er!

Btw jag har läst 20 sidor idag och börjar kolla fakta till kommunikation, lite duktig är jag väl?


 :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0