Inglorious Basterds,

Inglorious Basterds, ja Tarantino själv stavar det så. Självklart hans bästa film tycker jag. Den var väldugt välgjord och musiken var helt klockren. Nu är det så att jag egentligen inte är ett fan av Mr. Tarantino. Men jag blev förvånad över att jag orkade sitta still under denna film. Och skådespelarna gjorde ett utomotrentligt jobb. Diane Kruger försökte sig på tyska vilket hon lyckades med i mina öron ( kan dessvärre in tyska). Och Brad Pitt var helt underbart rolig som " Aldo the appache", dialekten gjorde hans karaktär mycket roligare och mer amerikan. Synd att mina favorit figurer dog i mitten, slutet av början. Vet inte riktigt. Men Filmen får 3.9 av 5, eftersom att jag inte är ett fan av att se allt köttande så detaljerat och ett STORT minus för de långa dialogerna ( väldigt Tarantino).

SE DEN!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0