Let's party,

Igår var riktigt lyckat. Alla hade roligt och ingen blev för full, även om man blir det här så spelar det ingen roll eftersom att det är lamningsvecka. Igår var det ju som sagt skurk-tema på Ri ndi coh ALLA klädde ut sig. Tyvärr blev det inte mycket bilder (eller bra heller) för att kameran dog. Men några har jag.



Jag och Amanda har märkt en sak. Det är väldigt mycket snack om att tjejer är såbehövande och krävande när det kommer till andra könet. Vi ringer hela tiden och det blir väldigt mycket " åh han har inte ringt, varför har han inte ringt"  och " jag är så kär". Det jag vill komma till är att detta inte bara gäller oss kvinnor. Absolut inte för Amanda och mig, för oss är det helt tvärtom. Och det är jobbigt, nu vet vi vad det är männen snackar om och det är helt otroligt påfrestande. Sen när är det bestämt att när man har kännt varandra i typ två tre dagar är det bestämt att man ska bli tillsammans och gifta sig? HAllÅ LEV FÖR STUNDEN herregud, ;)












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0