Obsessed,

Jag är besatt. Jag klarar inte av det här tänkandet, det tar kål på mig. Och jag kan inte tänkta på något annat. Och sådan här är inte jag! Vad är det för fel? Varför blir det så nu?  Jag kan inte ens titta på Sex and the city utan att relatera allting i serien till det jag tänker på. Jag stod och strök kläder och sen helt plötsligt  ----- och sen när jag sitter här -----. Ska det vara så svårt att bli distraherad? Pluggandet funkar ju inte ens!  


Ett roligt citat från matchen igår:
"Torskar Sverige den här matchen kan de lika gärna sälja sina fotbollsskor, flytta hem och börja jobba på folksam eller något!"

Igår var en riktig lyckad kväll. dagen började med massvis med plugg ohc läsande sen framåt kvällen blev det oleary's med gänget och sedan munkkällaren med lite dricka. Men bara lite. Och idag har Amanda och jag varit på föreläsning, vilket kändes ganska onödigt med tanke på att den bara varade i 50 minuter. Sedan bar det av hemåt pch amanda tvättade och jag lagade mat. Och det här med att hänga upp tvätten i den här lilla lägenheten MEN COME ON, det funkar inte hela lägenheten blev full och det sluytade med att vi fick stryka det mesta torrt. Men det gick bra . Nu ska jag läsa lite " Arkeologi i Norden" , cya

Puss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0