Smiling, having fun,

Gimme gimme gimme a man after midnight!
Jag sitter och tittar på Mamma mia, en liten nostalgi tripp.
Sitter och minns mina senaste sommrar med mina underbara tjejer.
Jag vet inte hur många gånger jag och Ida har sett den här filmen
och sjungit till den. Alla galna nätter vi haft tillsammans tjejer och
framför allt alt dansande! Det är bra att man kan se över sin tid
och känna att man haft det bra.

Och nu ska jag skapa nya sådana minnen i Visby. Och har redan
skaffat många sådana! Jag känner mig extremt lyckligt lottad.



Och till dig:
You seem so far away , and yet you're standing here.
There's that look in your eyes
I can read in your face that your feelings are driving you wild.
Aahh, the way you make me feel.

Sluta tänka grabben ....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0