Som något helt nytt,

Precis kommit hem från skolan. Väldigt givande lektion faktiskt,
hade Kommunikation i tal och skrift. Och vi fick lära oss hur man ger
feedback på varandras texter på rätt
sätt dvs inte ge allt för negativ kritik och hur man gör allt på bästa sätt!
Fick en bra grupp med trevligt folk,
mestadels arkeologer men en ekonom i alla fall.
Har väldigt mycket att göra i skolan just nu.
Ska läsa 100 sidor i Arkeologi i Norden och Human Past.
Dessutom ska jag söka efter artiklar till vårt grupp arbete
och skriva 1200 ord om ett vetenskapligt begrepp.
Men jag börjar gilla det här, det börjar kännas på allvar nu.
Vilket känns jätte bra för innan har det ju varit "intro". Får se om jag klarar pressen, men jag är stark och har nära och kära som stöttar mig!

Ikväll blir det att slappna av dock, och med det menar jag att det är fest.
Ska plugga hela dagen så borde få chilla lite sen. Får se vilka som är på,
volontärgatan är ju alltid på fest humör så
det ska nog fixas ganska lätt. Kan vara skönt att bara sitta och umgås med, men det
var många som var fest sugna efter den här veckan av att ha tait det lungt.

Jag kan ju berätta att jag har skaffat mig två nya beroenden.
Det ena är en person men det andra är Kaffe. Dricker kaffe varje rast,
och tro mig det behövs! Det är gott och
jag behöver energin kaffet ger mig. Finns inte en student på
campus som inte dricker kaffe på rasterna.

Men nu ska jag återgå till pluggandet!

Ciao folks! En bra uppdatering hoppas jag?

P.S måste bara säga att mina tjejer back home har dragit till Malta nu , hoppas ni får en underbar tid där nere!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0