Space Chimps,

Har precis tittat klart på filmen " Space Chimps" med Linus. Den var ju hel rolig! Satt och
skrattade nästan hela tiden och Ham den tredje var hur charmig som helst.
Just nu sitter jag ute på altanen med mamma och pratar med henne medans hon röker.
En gammal vana hon och jag haft (jag menar inte rökandet), vi sitter och pratar
om allt mellan himmel och jord medans hon röker. Jag har saknat dem stunderna,
idag ska jag äta mammas wok gryta och jag läääängtar!!! Nu ska jag göra
någonting annat.

Puss på er,

- Just det, de blev inga bilder pga jag inte har med sladden till mobilen. -




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0