Workin it,

Yeah, workin it baby.
Pluggat klart för dagen i alla fall.
Hur svårt ska det vara att få tag på folk? Jag vill göra någonting roligt!
Just nu lyssnar jag på älskade Boys like Girls nya album.
Lovande måste jag säga en av favoriterna hittils är " Love Drunk", måste
ni lyssna på!

Jag har precis lagat mat och snacka om att jag gjorde god mat ( ms. själv god).
Det blev kyckling gryta á la amanda. kyckling skuren i bitar med grönsaker och curry.
En massa svartpeppar och STARK curry och fullkorns ris. Det blev gott vilket
andra Amanda tyckte också. Det här med att laga mat när man bor hemifrån känns bra,
man utvecklar sig så mycket på kort tid. Jag har inte direkt gillat att laga mat förut
för det gjorde alltid pappa och mamma. Jag var lite lat när jag bodde hemma, men
nu r det oftast jag som lagar mat och amanda diskar men ibland är det tvärtom.

Jaha nu fick jag sms från Stockholms Robin om att folk verkar för trötta efter dagens föreläsning.
Bull shit säger jag för så jobbig var den inte. Skrev ju förut att den var givande. Men Oljud och Bambi
är sugna i alla fall, så nu ska jag ringa.

Puss på Er!


Kommentarer
maria

hur är det meddig då? =)

2009-09-11 @ 18:47:04
URL: http://cloudlesssky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0