Bästa låten. Ever.

Kom bara närmre, du ska få mitt hjärta
du får mina färger dom får dig att skratta
I ljuset av solnedgången nere vid hamnen
till ljudet av fågel sången, jo där vi hamnen

Du påminner mig om en ängel i himlen
du får mig att vända, när jag dras med vindenJag ser alltid dig min älskling i alla faror
Men tiden vill ha förändring som drar isär oss

Jag vet inget värre, än att din kärlek mista
du skulle vart där men vi har delats i mitten
och med fallda tårar i rösten tog vi ett avsked
vi gråter och tröstar ständigt, vi får ingen kärlek

När vi är tillsammans älskling, är sorgen itne alls så kämpig
när vi är tillsammans älskade är saker så mycket enklare
när vi är tillsammans älskling är saker itne alls så jobbigt
när vi är tillsammans älskade är saker så mycket enklare

- Andreas Grega.

Spotify med reklam är inte så dumt , hittade denna underbara artist genom att lyssna på reklam!
Aldrig varit med om så vackra texter och vacker musik. Har väntat länge på att hitta något som är
så underbart bra för mina öron och hjärta. Texten jag skrev är kanske inte korrekt då jag fick skriva ned
den själv, men shit vad vacker den är! Stämmer inte så mycket in på mig just nu eftersom att jag
inte har någon sådan älskling just nu. Men jag rekomenderar verkligen musiken. Check it out:

http://www.myspace.com/andreasgrega







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0