Running up that hill,

Dagen börjae med att jag fick stressa upp för att hinna leta upp
en bikini innan jag skulle dra och simma med Karro.
När jag ohc Karro kommer fram till badhuset visar det sig att
det var stängt för simskola. Vi drog till coop och köpte mat och växter
seda drog jag hem stressade i mig maten drog ner till skolan där
Elin stog och väntade på mig för att vi skulle jobba med det där
jävla arbetet i HU (hållbar utveckling). Det gick lika bra som det ALLTID
gör när jag och Elin jobbar tillsammans. Efter ett par timmar drog jag hem
och vilade en sväng, drog till grabbarna och snackade lite. Drog hem igen käkade sen
sov och seda till grabbarna igen så blev det lit 24 och ofrivillig(för deras del) Aristocats.
Men sedan orkade de inte mer och jag fick filmerna och fick gå hem istället :P

Vet att det är tråkigt att höra om någon dag, men i brist på annat tjafs att skriva om
så blir det såhär.



Kommentarer
Urban

Tycker att det är dags för en uppdatering nu! skriv gärna om hur vädret är i Visby.

2010-03-11 @ 21:54:09
Urban

Hej jag tycker att det är dags för en uppdatering nu! skriv gärna om vädret i Visby.

2010-03-11 @ 21:57:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0