2011-08-07

Heeej allihop!
Nu har vi flyttat till bondi, flyttade hit iförr går och allt gick jätte bra. Det känns otroligt skönt att bo med Ida och annie i denna underbart fina lägenhet som är väldigt bra belägen då bussarna går för fullt utanför så behöver inte gå så längt till skolan längre utan mer åka långt! Sen efter flytten så kom våran förra roomate hit Eva från nederländerna så hade vi alla lite mys med öl och drinking games. Efter det drog vi ut till Kings Cross och World bar och hängde i ett par timmar. Det var roligt men stället var väldigt fullt vilket betyder att man måste tackla sig fram för att få en plats att sitta på. Den ni!

Efter World bar drog vi till stället på andra sidan gatan , som jag tror heter Hugo's är inte riktigt säker för de har ingen skylt utan har bara hört folk säga namnet. Kvällen blev väldigt lyckad och alla var nöjda och belåtna med den flödande alkoholen och dansen. :)

På lödagen sov vi till 13 om jag inte minns fel och sedan till mini market och köpte lite mat. Vi hade ganska bråttom då vi skulle åka till Newcastle och fira Cheppis kompis Paul som fyllde 22. De hade ett jätte stort hus som de delade på ett par stycken studenten och festen var trevlig och vi träffade mycket folk. Eftersom att jag inte ville sova över där så tog vi tåget runt halv 5 på morgonen där (tåget tillNewcastle tar cirka 3 timmar). Så ni kan ju tänka er att vi är ganska trötta idag. Men nu ska det bli plugg och lite svärande då jag är irriterad på våran kurs koordinator som har lagt in mig i fel kurs :(

Här är lite bilder på lägenheten, fast ska visa mer sen när jag tagit bilder under dagen för det är mycket mysigare då :)


Min och Cheppis säng:


En korridor:



Ett kök:



Annie och Cheppi i plugg-mode i soffan:
'

Ida i plugg-mode i soffan:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0