2011-08-08 Har IGEN

Nu sitter jag har igen och vantar pa Cheppi. Min tutorial gick jatte bra och det ar alltid intressant att fa hora vad folk tycker och tanker. Min sista lektion var dock valdigt trakig och inte relevant overhuvudtaget sa jag satt och ritade hela lektionen istallet, vilket slutade med ganska fin konst i mitt block maste jag saga!

Gardagen var som sagt inte sa intressant men tittade pa manga avsnitt av anime serier Samuraj Champloo, valdigt roligt och jag bade alskar och hatar att titta pa serier eftersom att man fastnar sa blir det latt att man tanker "bara en till" vilket alltid resulterar med sena natter. Men a andra sidan sa ar det den positiva sidan ocksa :)

Hemlangtan kommer och gar forstas men jag saknar inte Sverige direkt utan bara personer. Tanker ibland pa hur det kommer bli att komma tillbaks till stela Sverige och blir inte sa glad da, man det maste goras. Vet inte om jag skulle kunna tanka mig att flytta hit eftersom att det ar sa langt bort men jag jag gillar att leva i en storstad, det passar mig perfekt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0