2011-08-11

Det blev ingen stand-up igår då vi blev lite sena och inte kände för att dra åt det hållet. så det blev Hotel bondi istället och ett par öl och skratt! Mycket trevligt men kvällen slutade tidigt ungefär 00.00, någongång där. Resan hem var väldigt kort och pratsam bland annat blev det snack om Dimitri och hans budgie smuglers (som vanligt). Allihop däckade när vi kom hem och helt plötsligt var det en ny dag. 

Steg up runt tolv och drog till mini-mart med Ida och sen har jag iprincip städat och hängt i soffan, tittat på tv och pluggat heladagen. Inte så intressant kanske förutom en mindre pinsam incident då. Satt i spoffan då jag hörde en av våra hyresvärdar (och förmodligen blivande chef) Scott utanför dörren. Han pratade i telefonen och var på undervåningen och försökte fixa inför dne blivande resturangen antar jag. Och nyfiken som jag är var jag ju tvungen att se om han var kvar ch när han såg mig gömde jag mig, fråga mig inte varför! Hans gå mig i alla fall och det hela slutade med att jag satt ner i soffan och vinkade och skrek hello på något konstigt sätt. Cheppi tyckte det var roligt men jag vet inte vad jag tyckte haha. Nu är i alla fall inte annie den enda som "skämt ut" sig inför våra landlords!
Nu sitter jag i vardagsrummet och tittar på big bang theory och diskuterar Dr. Martens med Ida och Annie!

btw går inte att lägga upp bilder för det är något fel på blogg.se ^^



här har ni en siley istället:   :D    haha


Kommentarer
Pirjo

Hej!



Hälsningar från Uleåborg. Farmor och jag var där hos ukki och var tvungna att vakna klocka 4 på morgonen för att hinna till mitt flyg. Hon flög till Helsingfors ett par timmat senare. Fick Du kort frän resan till Tallinn och Jonathans studentuppvaktning?

Den här dagen kan vara den sista varma sommardagen i Åbo i år. Kram, Pirjo

2011-08-13 @ 10:11:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0