2011-08-22

heeeeeeeeeeejski!
just ni händer inte mycket ska faktiskt gå och lägga mig snart klockan är halv 12 här :)

Helgen har varot händelsefull ifredags hände inte mycket alls utan var hemma med tjejerna och chillade lite i vardagsrummet eftersom att jag och cheppi skulle prova på nya jobbet dagen efter. Vi vet fortfarande itne om vi fått det ännu eftersom att Scott inte ringt men det handlar inte om mycket timmar i alla fall. Det är på våra hyresvärdars kina resturang "China moon" och det är som servitriser vi kommer att arbeta i sådant fall. Det var riktigt nervöst eftersom att jag aldrig arbetat som det förut. Det var riktigt jobbigt eftersom att vi inte kunde någonting men samtidigt roligt att prova på något nytt, men egentligen vill jag inte ha något jobb eftersom att jag inte vill att det ska gå ut över studierna. Men gör det de kommer jag sluta direkt eftersom det är därför jag är här.  Efter jobbet drog jag och cheppi hem och tog ett par öl och sen drog vi ut till hotellet där det inte hände så mycket mer.  Såg dock soluppgången över strande och det var bland det vackraste jag sett! Har bilder på mobilen men det får jag ta en annan dag eftersom att alla sover nu och jag vill inte hålla på och rota bland mina grejer och väcka dem :)

I söndags kollade vi på premiären av "Underbelly razor" som är en mini serie på 13 delar som handlar om två ökända kvinnor under 20talet (tror det var 20 talet). Det var ett stort krig mellan dessa och så vidare. Jag rekommenderar den verkligen!

Idag har jag varit i skolan och sen drog jag och Annie och shoppade lite.... mat, haha!  Sen har dagen bara flutit på och jag har mest suttit här i soffan framför tvn och försökt få hem true blood men icka sa nicke!


Om ni har något speciellt ni vill veta så kommentera gärna :)


saknar er där hemma! Puss och Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0