2011-08-24

EEEEllo maties!

IDAG så har jag haft min första presentaion påengelska och jag ägde den faktiskt. Jag menar inte det för att skryta utan jag är stolt över mig själv som gjorde det och inte hakade upp mig på någonting. Min presentations partner var också riktigt nice en snäll tjej som är från Nya Zeeland som heter Nakita och det gick väldigt bra att arbeta tillsammans då vi kompliterade varandra mycket bra! :)

Efterskolan hade jag annie och cheppi en dag på stranden och strosade omkring lite i Bondi för övrigt. Hittade mycket spännande skae rså som en buska fylld med skalbaggar som såg ut att tillhöra lejon kungen (timon och pumba dårå).  sen när jag kom hem tog jag en nap eftersom att jag gick upp 6 imorse :)


Jag lekte mullvad! Och Cheppi hejjade på





Hakuna Matata!


Var och hälsade på Barbie med, hon och ken hade gjort slut för
47e gången. Trist! hihi
Surfare som "stod ivägen" för kameran!


Baywatch in ACTION!  Naevars, han hade nog tråkigt..



Mina skor, tog av mig dem innan grävningen btw


Kommentarer
pappa

såg faktiskt rätt trevligt ut...trodde det var vinter där,hur varm ha ni det?

känns som att semestern bara försvann,blir bad sugen för böveln!. :o)

2011-08-24 @ 14:42:57
Anna T

Det ser underbart ut!

2011-08-26 @ 17:41:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0