Chicken Tikka Masala! <3

Hej folk!
Idag har jag bara pluggat och käkat mat från south Indian, tog Chickan Tikka Masala som vanligt. 
Har märkt att det är billigare att äta ute än att laga mat själv, roligt land det här!
I fredags var vi ju uta och först drog vi till Zanzibar som var det sämsta stället hittils vi blev väldigt otaggade och drog vidare till Kelley's som inte heller är så bra. Vad är det för folk som säger att Newtown är ett bra ställe att gå ut på?  Verkligen inte! Här i Bondi finns det inte heller ställen som är direkt bra för det. Men kvällen slutade tidigt (relativt) och när vi kom hem bestämde jag och cheppi mig för att hitta något att äta eftersom att vi var hungriga och inte hade något hemma. Det var fruktansvärt svårt och tog väldigt lång tid och resulterade i trötta fötter. Lyckades efter ett tag i alla fall då vi hittade en mack. Var det gott? Nej!  Men är man hungrig så är man hungrig! :)

Puss och kram


Kommentarer
Pirjo

Hej! Fick Du mina kort? Vad pluggar Du? Träffar ni lokala universitettsstudenter? Unversiten brukar ha sina egna dans- etc.nöjeslatser. Min amerikanska guddoter har doktorerat igår!

Hälsningar, Pirjo

2011-08-16 @ 14:00:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0