TUTORIAL

Hade min forsta tutorial idag! Det var inte alls lika skrammande som jag trott fran borjan faktiskt. Skulle lasa tva artiklar och sedan diskutera fragorna och ett par definitioner. Dagen har inte alls varit sa lang egentligen borjade klockan 2 men eftersom att jag inte har nagra raster pa mandagar har det kanns som en valdigt lang dag. Sitter just nu i SciTech library och vantar pa att Cheppi ska bli klar med sin sa att vi kan fa ga hem och ATA!

Lite rolig fakta fran "imorse" forresten. cheppi och jag orkade inte ga till skolan for vi orkade itne bli svettiga och sena (vi ar tids-optimister) sa vi tog en taxi. Taxi Chafforen var bestamd men snall pa nagot satt och var nogrann med att papeka att vi sa fel adress till honom, enligt honom alltsa. Men till skolan kom vi och vi passerade manga manniskor varav en gick och sjong "happy birthday to me" och han hade en party hatt pa sig saklart! Lart mig oerhort mycket idag och paminndes om hur daliga arbetskraven ar i vissa delar av varlden (fran antropologin). Blev lite ledsen men det ar bra att tanka pa andra som har det daligt och kanske forsoka forbattra det pa det lilla satt man kan. Inte kommit pa hur annu dock.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0