2011-07-11 igen

OKEJ .. FAMILJEN  för att jag ska kunna få tag på er så är det bäst att ni är inne på SKYPE när ni sitter vid datorn. Eller MSN. Klockan är 6 på morgonen här och jag förväntade mig att minst en utav er skulle vara inne!!!!! då klockan är snart 22 hos er.. Har suttit inne sedan klockan var 9 hos er och då förväntar jag mig inte att ni sover.
Sådan tur är Angelica inne så att jag har någon att prata med, tack och lov! <3

Jag låter arg men det är jag inte utan jag ville bara prata med någon från familjen då jag saknar er. Kan inte nå er per mobil då min telefon inte fungerar här nere, ska skaffa ett australenskt nummer i veckan.


Puss , älskar er!


Kommentarer
sari

Hej Amanda! Visst är det besvärligt med tidsskillnaden,svårt att skypa o prata live med familjen.

Hoppas du har tid att lägga ut många foton framöver.Kramar från oss,ha det gott!

2011-07-10 @ 22:29:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0