2011-07-11...

Internet connection är grymt dåligt här. Tar evigheter innan man ens kommer in på en hemsida. Om man ens gör det. Därför laddar jag inte upp så mycket bilder här tyvärr  :/

Idag sov jag och Cheppi till 7, vilket inte var meningen alls. Vaknade helt chockad. Men hade inget planerat förrän kvällen i alla fall så det var en himla tur. Ikväll ska vi ringa en hyresvärdf angående en lägenhet. Jag hoppas att det funkar för att bo på hostel kommer inte vara så bra under studie tiden.

Det är väl inrpincip det jag har att berätta just nu kanske skriver ett inlägg senare om internet tillåter det :)


Puss &Kram


Kommentarer
mamma

hej stumpis! har också suttit och provat och ringa dig på skype.men ej kommit fram.tänker massor på dig. massor av kramar till dig!

2011-07-14 @ 11:30:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0