2011-07-14

1. Är så trött på att bo på det här stället! Trött på att tippa på tå för att alla ska sova och man vet att de snackar skit så fort man går utanför dörren. Varför vet jag det? Jo, eftersom att när man är i rummet och någon av tjejerna drar snackar de om den som gått därifrån. Det är så lustigt att man gillar dem ändå eftersom att de är trevliga mot en när man är här.

2. Köpte Sim kort idag och fungerar det att aktivera? NEJ, eftersom att man måste ha en adress och där vi bor  är inte en giltig adress SÅKLART!  

3. Det jävla internet som är på det här stället fungerar inte på min dator, det finns datorer här men de har inte mick eller någonting så man kan inte prata på Skype. Vilket är precis vad jag vill göra. Jag vill höra någon i min familjs röst för de är de enda som kan göra mig på bättre humör när jag är på det här humöret.

4. Vi var på en lägenhets visning idag och allting var jätte vackert och nytt, och då menar jag sprillans nytt. MEN man får inte vara högljudd när man är där och man får inte ha vänner med sig in. Vilket kommer bli skapligt tråkigt när man träffar folk på universitetet. Jag älskar Sydney men jag vill bara ha ett ställe som är ”hemma” nu.

Är på grymt dåligt humör nu så ni får ursäkta men det finns inget annat sätt att avreagera sig på än här.  Ska bli gladare jag lovar1 Känner mig gladare nu till och med. Allt man behöver är att avreagera sig ibland!   J


Puss o kram!






Kommentarer
Pirjo

Hej, Är det inte möjlight för er att få ett rum i ett "dormitory"? Det skulle vara mest praktiskt. Och när skall terminen äntligen börja?

Det är + 30 C i Åbo ocj mycket fuktigt. Jag håller på att arbeta på en encyclopedia artikel pä engelska om en av mina favoritförfattarna, Gish Jen.

Hälsningar, Pirjo

2011-07-22 @ 12:38:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0