2011-07-15

Hallo!
Vaknade med riktigt ont i halsen idag och vädret är ganska dåligt, regnigt och kallt. Men hoppas det blir bättre till kvällen eftersom att vi ska på grillfest här på vårt hostel.  5 $ och du får allt du orkar äta! Yaay!  Har sett fram emot det hela veckan då Cheppis och min matlagning inte har varit så lyckad hittills, inte för att vi är dåliga på att laga mat utan på grund utav bristen på kryddor och så vidare så maten har inte smakat så bra som vi kanske velat, haha.

Imorgon ska vi träffa Paul som är Cheppis kompis från Newcastle. Hon träffade honom för ett par år sedan i Grekland och de har hållit kontakten. Ska bli kul att träffa nya människor som vanligt. Men ännu roligare att gå ut och festa tillsammans med dem! Tror att vi ska hålla oss ifrån Kings Cross denna gång. Börjar bli trött på klubbarna här och därför ser jag fram emot att vidga våra vyer och kanske dra oss till Darling Harbour eller Bondi istället J.

Det verkar i alla fall som att vi har bestämt oss för att flytta från the Original Backpackers bort till Cope Street där vi tittade på lägenhet igår.  Vi kommer säga till dem att vi stannar i en eller två månader så fortsätter vi att leta efter att ställe att bo på helt enkelt. Lägenheten vi tittade på igår var i alla fall nära skolan och tåg stationen så att vi kan ta oss lätt därifrån om vi skulle behöva det.

Mamma om du läser det här och Angelica inte har sagt till dig ännu så är det JÄTTE VIKTIGT att du hämtar min dator. Fick ett mail om att jag var tvungen och jag förklarade för dem att efter allt de har tvingat mig att gå igenom anser jag att det inte ska vara något problem med att du hämtar datorn och jag uppgav ditt namn.  Efter allt skit de gjort vill jag bara ha tillbaks datorn och se On Off gå i konkurs! PUSS J


Det var allt för nu peeps!  Puss o Kram!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0