2011-07-20

God morgon!

WOOHOO!  Tvättdag!

Idag vaknade jag runt halv 12, skönt att sova ut såklart. Men Cheppi hade haft en spännande morgon i alla fall hon har hittat en liten vän som jag döpt till Fritjoff! Äckligaste spindeln jag sett här hittils, tyvärr har jag ingen bild då han hade hunnit krypa in i sitt bo innan ajg vaknade. Men Cheppi har en riktigt fin en. Fritjoff ser ut som bilden nedan kan jag tillägga.  Ni får nöja er med den tills Cheppi laddat upp sina bilder på datorn :P





P.S Jag vet att mina artistiska talanger på Paint är helt enanstående! D.S


Kommentarer
pappa

Tyckte Fritioff var rätt söt iaf :o)

2011-07-20 @ 12:44:50
Anton

Hejsan Amanda, hoppas du har det bra. Du har en väldigt fin skola som liknar Hogwarts. kram Anton

2011-07-20 @ 23:01:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0