2011-07-23

Jag har inte skrivit på ett tag jag vet det, men det blir bara inte av.

Men i Torsdags i alla fall så drog vi till "Welcome Party" på campuset med våra nya tjej polare här (haha ja de är svenskar). Det var as roligt i början och folk som dansade var riktigt bra på att dansa (vilket jag ÄLSKAR).
Och det är så himla myckwet bättre än Rindi. Men då menar jag inte folket förstås utan jag menar hur det är uppbyggt, det är som en club och så stort!  Det roligaste var dock att det kom pizza varje timma och studenterna rusade verkligen dit så fort de såg att någon kom med en pizza kartong, det inkluderar oss förstås! Och den var riktigt god och vi behäövde verkligen äta!

Av någon anledning så drog folk vidare (antar att det var för att det inte kom  mer pizza! haha). Så vi drog vidare till Newtown till en bar som heter Kelly's, som var helt okej. Jag var egentligen för trött för att festa vidare men körde på tills de stängde i alla fall. Träffade trevligt folk och forsatte lära känna Annie och Ida.  

På fredagen gjorde vi ingenting utan vi stannade bara hemma och chillade. Jag tiottade på hela säsong 5 av "The bad girls club". Haha, det är så otroligt underhållande att titta på tjejer som verkligen inte vet vad de håller på med och kallar varandra "fake" när de själva är det. till coh med jag som är tjej tycker att det är underhållande att se på girlfights!


IDAG så drog vi till Paddington market. Här i Sydney så har de olika stadsdelarna marknader på helgerna däör man kan fynda kläder, smycken och MAT!  Hittade ett jätte fint halsband och ett armband som jag ska visa på bild. Sen hittade jag även ett par jeans eftersom att jag bara packade ett par så var jag verkligen i behov av det. nu sitter jag bara hemma och tar det lite lungt innan vi ska träffa Annie och Ida för att förfesta lite och sedan dra till Scubar :)



Bilderna kommer senare för internet vill inte vara på min sida just nu :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0