HEJ ALLIHOPA!

Tänkte att jag skulle använda denna blogg som en slags resedagbok medans jag studerar i Sydney! :)

För er som läser och inte vet så ska jag och Cheppih till Australien, Sydney och plugga Arkeologi i 5 månader.
Vi kommer stanna i Australien i cirka 6 månader varav de 5 första är till för att studera och den sista
hade vi tänkt att resa runt lite för att se lite mer!

Eftersom att jag har varit duktig och nu införskaffat mig en kamera så kommer det förhoppningsvis komma en massa bilder också, vilket är att föredra istället för bara läsning antar jag!


Puss och Kram! :)


Kommentarer
mamma

stackars min söta stumpis vilken jobbig rea!jag är glad iallafall att du har kommit fram,puss och älskar dig!

2011-07-10 @ 21:31:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0