HEllo,

Hejsan svejsan pa er. Sitter i ett shopping mall dar jag antligen kommit at battre internet. Tankte bara beratta planen for dagen.

Jag och cheppih vaknade tidigt bada tva eftersom att vi sov sa lange igar. Vaknade runt 6-7 dar. Sen drog vi och kakade frukost som smakade himelskt faktiskt  och efter det drog vi och gjorde oss ordning for att dra oss ut i Sydney lite grann. Vi hade tankt att dra och kolla universitetet men sa sag vi att det var billigare att kopa en veckas buss biljett efter klockan halv 4 sa vi bestamde oss for att dra hit och kopa block och sitta pa internet for att kolla lite buss och tag linjer osv :) Sen har vi inte kommit sa langt. For nu sitter jag har!


Planen for idag ar som sagt att ta oss till universitets campuset som ar super stort. Forsoka orientera oss lite och sa vidare. Sen vet jag inte vad vi har for planer faktiskt det ar ganska svart att hitta pa saker har tycker jag eftersom att vi inte vet vad man akn gora. Men den har veckan ska mest ga till att hitta lagenhet tankte vi.

En rolig sak att b eratta: Kicki kommer pa torsdag :D  YAay det blev av haha!  Ska bli kul att se henne det var sa lange sen vi sags!

/ Jag kom pa en sak. Jag har jatte svart med internet pa vart hostel deras connection ar grymt dalig. Forsote prata med Angelica igar och det gick intr alls det tog 4 minuter att ens forsta vad den andra sa. Sa jag tror avv vi i familjen far noja oss med bloggen och mail ett tag framover tills vi fatt lagenhet. Om det du ar battre dar!

Jag hoppa satt allt ar bra med er dar hemma saknar er! Ha en awesome semester vi hors snart.
Puss & Kram


Kommentarer
Ancki M

Hej gumman!! Roligt att läsa vad som händer därnere... se till o njuta riktigt ordentligt!! Jag som moster är lite nervös att det ska hända dig något.... du är ju sååååååå snygg, livsfarligt och släppa lös sig bland grabbarna där... men jag vet att du är en tjej som kan klara sig själv. Lycka till.... sitter här med tårar i ögona Jag är så stolt över dig!!!!! PUSS & KRAM från moster ANCKI

2011-07-16 @ 09:00:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0