In Sydney at last,

Hej på er!
Har anlänt i Sydney nu, känns inte kul faktiskt eftersom att jag itne sovit någonting och min kropp
värker och jag vill gråta. Måste nog bo på flygplatsen inatt (alltså sova) eftersom det blev lite konstigt med
datumet och så vidare.  Första fryget gick då till Frankfurt och det var helt okej, Cheppsan och jag satt mest att
och prata var ju cirka 2 timmar bara. Sedan flyget frn Frankfurt till Singapore var helöt okej det med, hade ju inte sovit så fick mig någon blind här och där. Kan verkligen rekomendera Singapore Airlines då de har fruktansvärt bra service och hur mycket film och musik som helst som man bara kan välja och vraka emellan! Såg Sucker Punch och någon mer som jag inte minns. Spelade även Super mario bros! Min granne var väldigt snäll och social också och även han svensk som oss. Det enda tråkiga var att jag inte kunde luta mig bakåt då en tjurig tysk gubbe satt bakom mig. Han bekräftade bara bilden jag redan hade av tyskar. Så tack vare honom är jag väldigt öm i kroppen nu.

Det tredje flyget blev en levande mardröm då jag var öm i kroppen, kändes som att om jag satt på min rumpa skulle alla mina ben raseras! 

Nu hittade vbi boende iaf så måste stickaq Skruiver mer imorgon! Puss o kram!


Kommentarer
Jenny

Hej!



Skönt att resan gick hyfsat smidigt och framför allt att ni äntligen är framme och hittade boende tillslut. Saknar dig otroligt mycket men är såklart glad för din skull. Kul att kunna följa dig på bloggen och ser fram emot uppdateringar, speciellt med bilder ;)



Ta hand om varandra nu!



kram kram / Jenny

2011-07-08 @ 19:51:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0