Nervöst? JA!

Nu har familjen gått och lagt sig så nu sitter jag helt själv framför tvn med datorn i knät!
Eller själv är jag ju inte, Wiggo och Molly har omringat mig, ligger och latar sig efter en hel dag med jagande antar jag...

Är jätte spänd. Biljetterna är bokade och hostel också. Det enda som är kvar är lägenhet men det får helt enkelt
lösa sig down under. Det känns oerhört nervöst, ledsamt, otroligt och omöjligt? Haha, det känns inte som att det händer helt enkelt. Men jag vet att det händer och därför blir jag ett känslomässigtvrak nu när jag är här hemma och räknar ner timmarna. Kommer kännas oerhört tungt att säga hejdå till familjen. ska träffa mamma och ungarna för sista gången (på 6 månader) imorgon. Usch, även om jag inte bor hemma så har jag aldrig varit ivåg i ett halv år och det känns ju mycket värre eftersom att det är på andra sidan jorden!  Hatar att säga Hejdå, även om det egentligen är ett "ses snart".

Men självklart är jag ju jätte glad och spänd också! Det är en otrolig chans som jag inte skulle missa för någonting!
Att få läsa arleologi, etnoarkeologi i Sydney känns ju helt otroligt roligt. Ska bli fruktansvärt skönt att äntligen byta miljö från isolerade Visby, Gotland till en storstad som Sydney.

YAAY! SOON!


Bilder från Dagen:

Grillning på G efter att ha burit ved och efter ett mycket besviket besök på OnOff (handla ALDRIG DÄR)



Lata Kissemissar, Wiggo o Molly


Kommentarer
mamma

tjena gumman

2011-07-06 @ 19:56:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0