2011-10-03

Yes.  Helgen då.  Inte mkt men vet ni vad jag gjorde i lördags? Paddlade kajak i havet mionsann!
Avundsjuka? Javisst. Haha ner skojade bara. Men visst paddlade vi kajak. Jag och Cheppi delade på en och så hade vi en timme på oss. vi hittade en underbart mysig strand som vi hängde på lite granna och jag hittade en massa snäckor som jag tänkte ha med mig hem. (Men jag glömde dem i kajaken). Det var otroligt roligt och det är verkligen någonting jag skulle kunna tänka mig att göra igen och jag rekomenderar det verkligen :)

Men vet ni en till positiv sak? VI har beställt flygbiljetter HEM! :D  Åker härifrån den 19 november och kommer hem den 19 november kl 16.35. Och nej, flyget är inte så kort utan vi åker faktiskt bakåpt i tiden när vi åker härifrån.. eller från Peking blir det ju dock men ajja, ni förstår tanken bakom påståendet :)


Tyvärr har jag inga roliga bilder från lovet (förutom aquarium) då det regnat och åskat konstant :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0