2011-09-11

Hej allihop nu är det barnprogram! titta här vad farbror amanda tar fram!

Haha naaeeej då. Inte farbror. Sitter just nu och skriver på en av de två essäerna jag har, den ska in imorgon.
Det känns ändå bra eftersom att det inte är så mycket ord. Den här helgen har varit skön, kunde inte plugga mer i fredags så vi gick ut istället. Vi gick till andra sidan till "The Stuffed Beaver" och tog ett par öl. Jag och Cheppi mötte upp Ida, Annie, Nesche och våran nya Roomate Jonas som är Idas pojkvän. Han kom hit i fredags och ska vara här tills vi åker, väldigt trevlig kille. Det gjorde du bra ida!

När Beaver stängde vid 12 så drog vi till Bondi hotell och det blev heta diskussioner om feminism (ledsen Jonas) och lite annat. Men det var en riktigt trevlig kväll och jag ångrar inte alls att jag gick ut för det kändes som att jag behövde lite distans från plugget eftersom att det är så mycket just nu :)

Lördagen spenderades med att sova vilket inte var meningen alls utan min klocka ringde inte för mobilen hade dött. Och de andra visste ju inte om de skulle väcka mig eller inte. Men sen när jag väl vaknade var jag hungrig som en varg och jag och annisen bestämde oss för att bestä'lla hem pizza från dominos och lite vitlöks och ost bröd! Det var otroligt gott måste jag säga och jag ångrar idag att jag åt upp det!  En liten rolig historia: Vi bor ju ovanför en affär och vår ingång är på baksidan vilket Annie förklarade för de på domino's. Men icke sade nicke de ville inte delivery boy förstå så vi fick sitta i telefon och förklara för honom och möta upp honom istället. Stackare. Men vi fick vår pizza till slut i alla fall! :)

Kvällen/natten spenderades på kalas hemma, jag fick sitta på skype medans syrran matade mig med vienetta och det var super trevligt att se alla igen! Saknar er där hemma men vi ses ju vid Jul!:)

Men nu ska jag fortsätta plugga istället för att fördriva tiden här!

Puss & Puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0