2011-09-15 Ensam hemma

Åh! Vad skönt det är att vara ensam hemma. Det är så skönt att det bara är tyst och få tänka lite själv. (Älskar er tjejer men ni vet vad jag menar :P). annie och cheppi är och dricker EN öl med Nesche, haha det vet vi alla tre att det inte kommer bli så. Ida och Jonas är påklätter tävling och jag hoppa satt Ida joinar och att hon vinner. hann inte prata med Jonas om det innan eftersom att jag låste in mig på rummet med min dator och Game of thrones innan de gick :)

Game of Thrones, vad mer kan jag säga än att det är underbart? tittade på Camelot inna som jag också tyckte var fantasitkst innan det hamnade i skuggan av Game of Thrones. GOT är nytt, det har gjort förut såklart jag skulle kunna jömföra det med Sagan om Ringen på många sätt. En värld som inte excieterar men som har inslag av det där ridderliga vi gillar, drakar, magi, snygga män i rustningar ja ni vet det där jag gillar. Men det är ändå nyskrivande. Det är en ny historia med nya karaktärer och en twist på en sådan värld som jag gillar. Det har också inslag av en massa karaktörer som men vet kommer mötas någon gång under serien. Kort sagt jag ÄLSKAR DET! Vilket jag märkt att många andra också gör. Synd att nya sösongen inte kommer förrän i vår dock. Tråkigt att vänta så länge Kan ju läsa böckerna men jag orkar inte sitta och hitta fel i en perfekt serie.

den här veckan har verkligen testat mig måste jag säga. Haft så mycket plugg att göra att det kännts som om jag ska få en hjärtattack vilken sekund som helst, eller som att en svimmning väntar runt hörnet. Men idag gjorde jag sista presentationen och nu har jag i alal fall en helg innan det ska börjas plugga igen!

Jag hoppas att allt är bra med er där hemma, saknar er otroligt mkt! <3





Puss & Kram



Kommentarer
angelica

saknar dig!

2011-09-24 @ 20:35:14
URL: http://angelicatuohimaa.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0