2011-09-28 Mår lite illa..

Usch, panik, panik ...PANIK!  Börjar verkligen ångra att jag åkte hit till Sydney. Jag älskar kurserna och jag lär mig otroligt mycket och jag älskar sydney. Det är inte det. Anledningen till varför jag ångrar att jag åtle hit är på grund av att jag känner att mitt bästa inte är bra nog och att jag inte kommer klara mina kurser här. Jag söker inte någon slags komplimang om att "du kommer klara det här" eller någonting utan jag känner att jag inte har någon att prata med just nu som inte är i denna situation och jag behöver skriva av mig. Jag hade mycket väl kunnat stanna i tråkiga visby och klarat kurserna där och förbereda mig inför C-uppsatsen istället för att känna panik över att inte klara det här. Vad gör jag om jag inte klarar det?  Då får jag inte ta examen i sommar och måste gå massa kurser för att bygga upp examen sv. Jag vet det. och det är inte lockande. Varför ska jag vilja se världen och sätta mig i sådana här situationer? USch.. förlåt för att nu får läsa om min självömkan nu men jag behövde bara skriva av mig.

Saknar er där hemma otroligt mycket och kommer hem i mittan av november.Puss




Kommentarer
sari

Hoppas det känns lite bättre efter att du skrivit av dig. Det är jobbigt att känna press på sig själv, men man växer trots allt som människa när det jobbiga är över.Inte till ngn tröst precis men kämpa vidare, rätt vad det är så är du igenom en tuff period.

Kram till dig Amanda!

2011-09-28 @ 19:25:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0